Sunday 4 December 2011

Me & Kuantan...

I was born and bred at Kuantan, ops, was not born in Kuantan actually but Kuantan is the place where I grew up, fell in love, got married and gave birth to my two beautiful angels. My life might sounds awfully mundane for some people but there is nothing ordinary and boring about Kuantan! In fact, Kuantan has so much to offer.

Having spent more than half of life here, I cannot say that I am a subject matter expert of Kuantan. I am definitely not, but nonetheless, I would like to share my itsy bitsy and tiny knowledge about my beloved Kuantan with the rest of the world. Having said that, I believe that family comes first. Along the way of unearthing the beauty of Kuantan, I am sure that I will brag about my family and my life too, so do bear with me. J

I welcome feedbacks and as much as I could, I will quote my references. In my eagerness to express my thoughts, I might offend some quarters or misquote any facts, for which, I humbly seek forgiveness in anticipation.

***

Bukan sahaja dibesarkan tetapi saya juga bertemu cinta sejati seterusnya membina rumahtangga dan melahirkan dua cahayamata di Kuantan. Mungkin sesetengah orang berpendapat bahawa kehidupan saya membosankan. Ya, mungkin juga tetapi apa yang pasti, Kuantan adalah sebuah daerah yang sangat menarik. Tidak keterlaluan jika dikatakan bahawa hampir segalanya ada di Kuantan.
Bukan semua ceruk rantau dan selok belok Kuantan berada dalam genggaman saya walaupun lebih separuh hayat saya telah mendiami tanah bertuah ini. Pun begitu, saya terpanggil untuk berkongsi ceritera tentang Kuantan tercinta, bersama kalian semua. Dalam memberi nafas keaslian dalam penulisan ini, saya turut menyelitkan secebis dua kisah tentang keluarga dan kehidupan saya.
Sebarang komen dan cadangan amatlah dialu-alukan. Saya menyusun sepuluh jari memohon kemaafan sekiranya terdapat sebarang fakta yang kurang tepat atau bingkisan serta garapan seni yang tidak diberikan rujukan dan pengiktirafan sewajarnya. ..

No comments:

Post a Comment